środa, 26 marca 2014

Biferno

zaproponowało mi wymyślenie 3 kombinacji kolorystycznych jedwabiu Maharaja Silk Lace,
dlatego w rękach mam lato, na szyi zimę,
 tak wygląda wiosna:  
 To mix kolorystyczny zimowy:
  to wiosenny: 
to letni :
 Jeszcze raz wiosna - która może być również jesienią , do kupienia tu,
 lato - do kupienia tu,
i zima, do kupienia tu
Jedwab, jak wszystkie włóczki typu lace, jest bardzo cienki.  Dla mnie - miłośniczki grubych drutów -  to prawdziwe wyzwanie zrobić coś z tego cienkiego jedwabiu.
Szczegóły projektu znajdziecie  tu oraz  na blogu Biferno
Ciekawe historie pani Iwony Eriksson o powstawaniu jej zestawów kolorystycznych  przeczytacie  na blogu Drutoterapia.
Na blogu Life is a stitch  przeczytacie o kolorach Hani Maciejewskiej.


9 komentarzy:

  1. Przepiękne kolory, wiosnę i lato zapisuję sobie na liście do kupienia :). Ciekawa jestem efektów na drutach z zimowego mixu, bo w motku wygląda to świetnie, ale nie umiem sobie wyobrazić gotowego udziergu... Sam pomysł Biferno bardzo fajny, podoba mi się taka współpraca (i gratuluję!).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kolorystka:) Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo mi się wiosna podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze przyznac ze wiosna to mój faworyt :)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Mnie podoba się lato i zima. A te cudo które masz na sobie to jaka włóczka. pozdrawiam. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kolorki fajne!
    A ta tunika co masz na sobie super!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie - wiosna! Uwielbiam te kolory!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję udziału w takim projekcie! Moim faworytem jest lato, rewelacyjne połączenie kolorów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń