sobota, 25 października 2014

Wengen


 Lana Gatto - 10 motków w   kolorze  7190  potrzebowałam na ten sweter. W motku jest tylko 40m włóczki.  Zaczynałam na drutach 10mm.  Przerabiałam potem, jak radzi producent, na drutach nr 12.
Wprowadziłam na rękawach i z przodu chevron ( wzór powstający z dodania i odjęcia oczek ). Co nieco na jego temat przeczytacie tu. Zaburza on trochę monotonię poziomych pasów zmieniających się kolorów. Nie ma potrzeby dopasowywania kolorów z poszczególnych motków bo za każdym razem połączenia kolorystyczne są doskonałe. Na rękawy zużyłam po około 1 i pół motka, razem ok. 3 motki.
Rajstopy  pokazywałam już kilka razy.
Przód z tyłem na okrągłych drutach to 4 motki. Pozostałe 3 zużyłam na raglanową górę swetra.
 Z 10 motka zostało mi niewiele.  Cały sweter to 400m wełny. Przerabia się nią miło i przyjemnie pod warunkiem,  że lubi się robić na grubych drutach.
 Sweter właściwie można nosić na lewej stronie.
 Nitek nie wiąże. Kończę przerabiać motek i zaczynam przerabiać nową nitkę z kolejnego motka. Potem nitki krzyżuję i wrabiam szydełkiem. Nadwyżki jeszcze muszę poodcinać.

14 komentarzy:

  1. Molto molto bello anche questo. Buon fine settimana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetny pomysł i wykonanie. A tą spódnicę już wcześniej prezentowałaś?? Czy to też nowość? Zazdroszczę tej figury, na której wszystko leży jak na modelce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za cudownego bloga. Dzięki Tobie zaczęłam robić na drutach, oczywiście od dołu, na okrągło i na drutach 6-7mm. Odkąd trafiłam przypadkiem na Twojego bloga jakieś 2 miesiące temu zrobiłam dwa swetry i czapkę dla córki, dwa swetry, sukienkę, kapcie, komin i czapkę dla siebie i uwielbiam w tych moich wydzierganych rzeczach chodzić. Jeszcze raz bardzo dziękuję Dorotko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sweter, a Ty wyglądasz w nim za.......biaszczo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny sweter!!! Swietne kolory, jak zwykle, a jak zrobic te wsapniale ponczochy (rajtuzy?) Dziekuje Pani ze pokazuje panie te cudenka. Pozdrowienia. Lucyna

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko Pani Dorotko , rajstopki też Pani zrobiła?????? My HERO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny...a raczej cudne, fantastycznie dziergasz. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń