środa, 1 października 2014

Pastelowy błękitny

 to sweter podobny do wszystkich pastelowych. Zrobiony jest z farbowanej przeze mnie gryzącej, polskiej, 100 % wełny połączonej z moherem Elian Elegance. Robiłam na drutach 7 i 8mm. Zużyłam ok. 500-600m włóczki. Sweter mniej więcej w środku ma pas ciemniejszego błękitu. Użyłam w tym miejscu zamiast miętowego moheru -  błękitny. W swetrze poniżej zmieniałam kolory moheru ale miałam również  różne odcienie wełny.  Sweter wygląda jak błękitna laguna - wspomnienie lata - jesienią.

7 komentarzy:

  1. Śliczny twarzowy kolor kolejny udany w serii pastelowych gdyby nie ta gryząca wełna taki do przytulania,ale wiem ,że tobie to nie przeszkadza.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej ślinię się do wełnianych sweterków, wszystko przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko śliczny sweterek, gratuluję kolejnego udanego udziergu. Bardzo lubię takie proste rzeczy, chyba nawet bardziej takie niemelanżowe.
    Pozdrawiam
    Hanna

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jak letnia chmurka a sklepach już wszystko szare, bure i ponure

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę morskich fal. Tak bym chciała być nad morzem.
    Pozdrawiam.
    kttp://drucikianusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Błogo mi się zrobiło,jak pooglądałam zdjęcia:) pastel cudny!
    pozdrawiam serdecznie Oli

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny sweter!
    Czy mogłabym dostać bliższe informacje, jak zrobiony jest ten reglan przy rękawach i ściągacze na dole oraz na rękawach?
    Pozdrawiam, Julia :)

    OdpowiedzUsuń