czwartek, 1 grudnia 2011

Rozstrzygnięcie konkursu jesiennego



już dzisiaj. Oto kolejne piękne zdjęcia. Manualna przysłała 3 różne zdjęcia, różnych czapek. Pokazuje wszystkie bo... sami widzicie. Oczywiście w losowaniu traktuję jako jedno zgłoszenie.

Uczestniczek konkursu było 26 - wszystkim bardzo dziękuję i pozdrawiam. Losowanie odbyło się w następujący sposób:
wydrukowałam miniaturki Waszych zdjęć, złożyłam, na zdjęciu widzicie bęben  losujący :)  moja mamusia wyciągnęła trzy z nich i oto zwycięscy:
Marta,
Trikada
i Barska.
Gratuluję. Otrzymacie wiadomości mailowe z prośbą o adres. Czapki wyślę w poniedziałek.

9 komentarzy:

  1. Wszystkie zdjęcia absolutnie kapitalne :-))) No i dziane czapki górą :-))) Zwyciężczyniom gratuluję,Tobie dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło było popatrzeć na tyle uśmiechniętych buziaków małych i dużych, w robótkowych czapusiach. Dorotko, świetny pomysł miałaś!
    Gratuluję! I choć tym razem nie udało mi się wziąć udziału w zabawie, to również dziękuję. Zawsze uśmiechałam się czytając Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta poprosiła mnie o skopiowanie jej maila
    oto on:

    HUUURRAAAA!!!
    Cieszę się ogromnie, że to do nas trafi jedna z czapek. Bardzo dziękuję - za konkurs, zabawę, i radość ogromną.
    Fajnie, że jest nas tyle Dziergaczek - uśmiechniętych, zadowolonych i noszących czapki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje wszystkim wylosowanym szczęśliwcom:) Dzięki za zabawę i fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję szczęśliwym zwyciężczyniom:-) Wszystkie zdjęcia są fantastyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja pierwsza w życiu wygrana, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję szczęśliwym...a Tobie dziękuje za fajny pomysł, wszystkie fotki super

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń