piątek, 31 grudnia 2021

Zimowy energetyczny

kardigan zrobiłam z 10 motków wełny Amalia. Robiłam na drutach 7mm. Miałam po motku: w ciemniejszych odcieniach zieleni B138 i B148, khaki B154, jaśniejsze odcienie zieleni B134 i B152, szaro - błękitny 143 oraz po 2 motki ciemnego niebieskiego nr 116 i błękitnego B123. Zostało mi około 2 motki  ( dobrze mieć taką nadwyżkę aby spokojnie łączyć kolory ). Do kompletu zrobiłam również czapkę, guziki wykonałam z modeliny. 
W nowym roku 2022 życzę pomyślności i radości tworzenia.

6 komentarzy:

  1. Sweterek piękny jak zawsze, ale tymi guzikami z modeliny to mi zaimponowalas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Energetyczny i ciepluchny! Fajną wełnę odkryłaś:) Guziki - sztos!
    W nowym roku życzę: zdrowia, szczęścia i kolejnych niebanalnych swetrów!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, kolory iście zimowe z nutą radosnej nadziei na wiosnę ;)). Jestem pod wrażeniem pomysłu z guzikami. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sweter :P Ja do zestawu dokupiłabym kołderkę wełnianą :) http://indygosklep.pl/koldry-welniane

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zestawienie kolorów. I do tego ta śliczna czapeczka. Jestem pod wrażeniem .

    OdpowiedzUsuń