niedziela, 16 grudnia 2012

Natura

      Bergere de France to wełna z alpaką, której w 50g motku jest 40 m. Na ten sweter zużyłam dokładnie 10 motków. Robiłam na okrągłych drutach nr 9. Jest mały dlatego na rozmiar 38 potrzeba 12 motków. Gdybyśmy  mieli kilogram tej wełny moglibyśmy zrobić piękny, luźny sweter. Ja zrobiłam  go szybko, miałam  do przerobienia ok. 400m wełny. 
Wełnę dostałam od  dystrybutora włóczek Bergere de France i sponsora
konkursu zimowego.
Wełna ma miejscami bardzo luźny splot dlatego gubi włoski i wszędzie mam jej kawałki, dodatkowo gryzie.  Właśnie ją testuję  a  sweter nosi się świetnie - jest wyjątkowo miły. Po praniu nie rozciągnął się i mniej gryzie.   Sweter z takiej wełny nie potrzebuje wzorów.  Dzięki różnicy splotów  uzyskujemy  doskonały efekt robiąc naokoło tylko prawe oczka.


6 komentarzy:

  1. Podoba mi się:). Musi być cieplutki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny, cieplutki, milutki sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter jest bardzo ladny, ja bym tylko zmienila kolor na szary.
    Pozdrawiam,
    http://kasiaknits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No sweterek z tej wełny jest bardzo ciekawy. ALE JAKA CZADOWA TA GRUBAŚNA SPÓDNICA!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt włóczki ciekawy i bardzo ładny... gruba spódnica również rzuciła mi się w oczy... wow!

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz już widzę, że podszewki w spódnicy nie ma ;) Najwyraźniej powinnam przeglądać bloga w odwrotną stronę ;) Pozdrawiam ciepło! Ten blog to prawdziwa uczta!

    OdpowiedzUsuń