niedziela, 21 września 2014

Kursik - dodawanie oczek - bez dziur

 Jak dodawać oczka bez robienia dużych dziur np. w swetrze z koła zobaczycie na zdjęciach .
Odliczamy 3 rzędy przerabianych oczek od góry.
 Wbijamy się drutem w oczko pokazane na zdjęciu powyżej i
 przerabiamy je na prawo.
Zdjęcie powyżej pokazuje dodane oczko po przerobieniu kolejnych dwóch oczek.
Przerabiamy kolejny rząd bez dodawania oczek na prawo ( jeżeli robimy na okrągłych drutach ) lub na lewo ( jeżeli robimy na drutach prostych ).
W następnym rzędzie dodajemy oczko wbijając drut w oczko pokazane na zdjęciu. To oczko, które dodaliśmy 2 rzędy temu. Podobnie, wbijamy drut w pokazane oczko i przerabiamy je na prawo.

8 komentarzy:

  1. Następnym razem spróbuję tego sposobu :) W swoim Twoim pierwszym kołowcu nabierałam oczko na drut z nitki roboczej, czy jak to się tam zwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorociu . Dziś napiszę krótko. Jesteś kochana...Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najchętniej to zaprosiłabym Cię do mojego programu. Może planujesz w najbliższym czasie być na Śląsku?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śląsk niestety - mi nie po drodze,
      dziękuję za zaproszenie i pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję!!!��

      Usuń
  4. Dobry sposób. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Dorotko , właśnie rozwiązała Pani problem o który mi chodziło . Prosiłam o to dwa razy, moje prośby zostały wysłuchane. Uwielbiam Panią podziwiam . Życzę dużo zdrówka . Jania

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety te zdjęcia to dla mnie czarna magia niestety, gdyby pani nagrała film w zwolnionym tempie oglądając gdyby taka była możliwość to wtedy bym załapała.

    OdpowiedzUsuń