piątek, 26 lipca 2024

Czarno - czerwony

sweter zrobiłam z 8  motków bawełny ( 50g / 160m ) , zużyłam 7 motków, sweter waży 331g . Przerabiałam na okrągłych drutach 6 mm ( ściągacze ) i 8mm. 
Rękaw:  ściągacz w obwodzie ma 24 oczka / 12 rzędów, każde oczko podwajam, mam 48 oczek i przerabiam 40 rzędów. 
Dół swetra : ściągacz - 100 oczek / 12 rzędów, dodaję co pięć oczek jedno oczko, mam 120 oczek, przerabiam 40 rzędów.
Góra swetra: Mam w obwodzie 216 oczek ( przód - 60 oczek + rękaw 48 oczek + tył 60 oczek + rękaw 48).
W każdym z czterech raglanów odejmuję  2 oczka co 2 rzędy 19 razy. Mam 64 oczek, przerabiam ściągaczem 12 rzędów.

5 komentarzy:

  1. Piekny sweater, moje kolory, gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny! Trochę w klimacie grunge!

    OdpowiedzUsuń
  3. To miłe, że podzieliłaś się przepisem na ten sweter. Niestety nie dziergam drutami w rozmiarze 8,0. Jak myślisz, gdybym wzięła druty nr 4,0 i pomnożyła ilość oczek dwukrotnie, to uzyskałabym podobny efekt?
    Pytanie było retorycze. Przecież magiczna próbka będzie odpowiedzią na moje pytanie;-)

    OdpowiedzUsuń