piątek, 14 kwietnia 2017

Krzyż

z drobnych warkoczy ma na plecach ten sweter. Kardigan jest ciekawy noszony obustronnie. Dodatkowo warkocz zrobiłam  w plisie przy połączeniu z kołową całością. Robiłam na drutach 6mm i miałam jeden 272g motek czyli ok. 1496m  litewskiej, cieniowanej 100% wełny Luna Liloppi w kolorze nr 118 nazwanym nadmorska jesień. Wełny zabrakło więc dodałam co nieco z moich zapasów, dlatego na całość takiego swetra potrzeba ok. 1550m . Wełnianą, cieniowana nitkę przerabiałam podwójnie z szarą, akrylową włóczką .
 Bardzo lubię twórcze robótki, które mają w sobie nawet niewielki element włóczkowy. 
Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę nieodmiennie wiosennej radości tworzenia.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny krój tego kardiganu, nie ma za dużo przy szyi i wszędzie jest tyle, ile potrzeba. Czy to forma jaja? Proszę o krótkie wskazówki, jak otrzymać taki kształt. Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego. Pozdrawiam! Lilka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny!Najpiękniejszy!:) I ten warkocz i ta dodana szara nitka niesamowicie podkreśla kolory. Mistrzostwo! Również proszę o wskazówki.Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Doroto,
    Piękny sweter i włóczka. Dzięki Pani wskazówkom udało mi się zrobić własny kołowiec :) Czy mogłaby Pani podpowiedzieć, jak zrobić taki pasek do niego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zrobić sznurek z włoczki można przeczytać tu:
      http://swetrydoroty.blogspot.com/2010/04/kursik-sznurek-z-woczki.html
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję :)

      Usuń