poniedziałek, 11 lipca 2016

Zygzak ponownie

bo sukienka podobna do tej. Zrobiona jest na drutach z żyłką 6mm. Użyłam ciemnoniebieskiej Bella Alize nr koloru 333 - przerabianej podwójnie i połączonej z nitką cienkiej, czarnej bawełny oraz niebieskiej bawełny Bella Alize kolor nr 387 - przerabianej również podwójnie z dodatkiem nitki Miss Batik Alize kolor nr 3721. Belli miałam po 4 motki. Miss Batik zużyłam nieco ponad jeden motek - dodatek tej cienkiej bawełny wprowadził delikatną zmienność jasnoniebieskiej barwy. Na dole miałam 120 oczek i nie odejmowałam oczek aby zyskać zwężenie w pasie. Dokładnie widać miejsce z boku, w którym po przerobionym jednym rzędzie zmieniam kolor.
 Sukienka ciekawie wygląda również na lewej stronie.

9 komentarzy:

  1. Te super polaczenia kolorystyczne, jak to swietnie gra z fasonem dzianiny a uniwersalostronnosc to super patent. Kolejna inspiracja,ogromne dzieki. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam poprzedniego zygzaka, ale ten jest super. Podoba mi się wzór i kolorystyka. A kiedy ja się nauczę dziergania od góry:-) ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje swetry czy sukienki powstają zawsze od dołu do góry,
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Super sukieneczka. Gratuluję świetnych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjatkowo pieknie wygladasz. Ostatnie dwa zdjecia sa boskie. Zmienilas kolor wlosow a moze make up? Pieknie Ci w niebieskim. Sukienka fajna. Pozdrawiam, Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duże okulary i od razu twarz wygląda lepiej,
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Fantastyczny pomysł, wydziergany z pasją, piekne zdjęcia i modelka.:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka, bardzo mi się podoba. pozdrawiam serdecznie :)!

    OdpowiedzUsuń