sobota, 17 stycznia 2015

Kaptur przy grubym swetrze w czerni i bieli

podobny jest do tego swetra Kolory jednak umieściłam w nim odwrotnie, od czerni na dole do kaptura w bieli. Przeznaczyłam na niego po 5 motków ( z 5 motka sporo zostało ) Limy Drops - czarnej i ecru. Limę połączyłam z trzema nitkami cienkiej wełny Roma Midara w bieli, ecru, szarości i czerni. To dzięki Romie mogłam uzyskać przechodzenie kolorów. Robiłam na drutach 8mm.
 Chociaż były miejsca gdzie przerabiałam dwiema nitkami  Limy i jedną nitką Romy.

12 komentarzy:

  1. Świetny sweter. Jednak jak pokazałaś na dole dwa razem to moje oczy uśmiechają się bardziej do układu kolorystycznego czarnego kaptura. Lecz każdemu podoba się coś innego. Fason jest rewelacyjny.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie "malujesz" tymi kolorami. Znów mnie zainspirowałaś. Dziękuję.
    Dorota M-L

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne swetry i takie ośnieżone. Uwielbiam Twoje zabawy kolorem. Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Wersja z jasnym kapturem podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle piękny! Pani Doroto jest dla mnie pani inspiracją, bardzo dużo skorzystałam z porad, te kolory i ich mieszanie to po prostu bajka. Pozdrawiam Monika Kołataj

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne swetry, ja wybieram z czarnym kapturem :)
    Również skorzystałam z wielu inspiracji na tym blogu, a przede wszystkim dzięki Pani Dorocie omija mnie męka zszywania, co za ulga! A raglan to mój ulubiony fason, więc wszystko gra!
    Pozdrawiam Panią Dorotę i wszystkie odwiedzające ten blog dziewiarki, które potrafią wykorzystać inspirację żeby się czegoś nauczyć, bez zbędnych moim zdaniem krytycznych komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzienkuje za koment na mojim blogu! Pozdrawiam i ja a ja wybieram s bielym kapturem, ten je cudowny!Juž konec MEIO dzisz nocom a dla mnie nasledna inspiracia. przepraszam za pl , na českym komputrze. mala som tu bardzo fajne priatelky z Polska. Beatke a Ywone. Foto MEIO dám na blog. Marcela

    OdpowiedzUsuń