wtorek, 25 maja 2010

Kursik - wieszak



Ponieważ dzisiaj z Trójki dowiedziałam się, że mamy Dzień Ręcznika no to kursik jak zrobić szybko do niego wieszak.
Potrzebujemy 2m bawełnianej włóczki,może być kordonek.








Składamy ją na pół 2 razy, dziurawimy recznik szydełkiem i mamy pierwsze oczko do zrobienia łańcuszka - około 12 oczek.

















 








Teraz wystarczy zakończyć i zablokować tworząc kółko.















Pewnie, że można to zrobić ładniej, ale tak jest najszybciej.






3 komentarze:

  1. ale fajne! i proste! a ja zbieram ręczniki, aby zanieść do krawcowej... no nie! Zaraz się zabieram za nie sama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień ręcznika? No popatrz, ja mam czuja - kupiłam dziś dwa mini mamie w prezencie :-)) Na te wieszaczki to ja się przymierzam całe swoje dorosłe życie, a było tego trochę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreatywny pomysł! Ja do tej pory wszywałam bawełniane tasiemki z pasmanterii, ale to mi się bardziej podoba co widzę.

    OdpowiedzUsuń