środa, 11 września 2013

Bolivia


Lammy - 2 motki - kolor 09,  5 motków szarej Limy Drops,  niecałe 2 motki szarej Czterdziestki Arelan potrzebne były na zrobienie tej kamizelki. Myślałam jeszcze o dodaniu nitki Alpaca Flame BC Garn  - ale wtedy kamizela byłaby za gruba.  Mieszanka wełen jest wyjątkowo udana - miła, niegryząca i ciepła. Kamizela ma jedną kieszeń po prawej stronie, po lewej - warkoczowe sploty. Zapinana jest na cztery zatrzaski, chociaż na zdjęciach ma jeszcze trzy.  Bardzo podobna jest do tej. Trzy nitki razem przerabiałam na drutach 8mm.



11 komentarzy:

  1. Zaglądam stale i wciąż zachwycają mnie Pani projekty, pomysły - są świetne! Kamizelka prawdziwe cudo, aż czuję tę miękkość :) Poza tym - umówmy się - modelka też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna-asymetria jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za asymetrią, ale ta kamizelka Mi się podoba. Wygląda na cieplutką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam natomiast drobne pytanko, czy ten sweterek pod spodem jest gdzieś opisany na blogu? Konkretnie chodzi mi o rodzaj włóczki, grubość drutów, orientacyjne ilości oczek et cetera (no to mi się chyba kursik zamarzył :P), bo usiłuję zrobić taki prosty, fajny sweter dla swojej kobiety, a zawsze wychodzi nie do końca to co mam na myśli (chociaż jak na faceta to chyba źle nie jest). :)
    Jako, że to jest mój pierwszy komentarz na tym blogu, to pragnę dodać, że jest to jedyny obserwowany przeze mnie blog tego typu ze względu na fakt, iż trzyma wysoki poziom od początku do końca i oderwać się nie sposób. :) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety w najbliższym czasie kursiku nie przewiduję,w tej kamizelce zaczynałam od 100 oczek na drucie 7mm, potem robiłam na 8mm, potrzeba na nią ok. 400m nitki o której napisałam w poście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o ten pod kamizelką, który ukazał się w następnym poście z tego co widzę. Tak czy siak, dziękuję za odpowiedź. :)

      Usuń
    2. 0 gapa ze mnie sweter to też 100 oczek na początku a dalej dużo do pisania - w tym nie jestem dobra, pozdrawiam

      Usuń