poniedziałek, 24 lipca 2017

Energetyczny

 kardigan w takich kolorach i rozkładzie barw to nie mój pomysł. Sweter, który był inspiracją  można zobaczyć tu . Poproszono mnie o wykonanie podobnego więc zrobiłam go tak jak lubię czyli bez szwów.  Zużyłam 4 niecałe motki Merinos  Inter - Fox w pomarańczowym kolorze, 3 motki Nepal Drops w różowym kolorze nr 6273, 3 motki Nepal Drops w szaro - niebieskim kolorze nr 8907 i 2 motki ciemnej czerwieni Nepal Drops w kolorze nr 3608. Robiłam na drutach 7mm. Miałam okazję zrobić warkoczyki, o których myślałam już od dawna.

15 komentarzy:

  1. Genialny układ kolorów. Sweter jest bardzo energetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. It's amazing, I love it! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te warkoczyki :)One są zrobione z początków/końców nitek, czy osobno i doszywane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystałam początki i końcówki wełny, zostawiałam ok. 25cm nitki, przy zaplataniu dodawałam jedną lub czasami dwie złożone w połowie nitki,
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Pięknie to wygląda - ni to cygańsko, nie to indiańsko :)
      Zainspirowały mnie te warkoczyki do takiego właśnie wykańczanie szali - zwykłe frędzle z włóczki brzydko się "zadzierają" i podwijają, a już takie warkoczyki mają swoją grubość i ciężar, więc nie dość, że się ładniej układają to i same w sobie są niebanalną ozdobą. Nie pierwszy to raz, gdy podpatruję u Pani ciekawe, cudownie niekonwencjonalne pomysły :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Sweter jak zwykle oryginalny i fajny. Warkoczyki super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie takie szerokie pasy i te intensywne kolory są najmodniejsze w tym sezonie :) Warkoczyki dodają jednak swetrowi niepowtarzalności i w sieciówkach takiego się nie znajdzie :) Śliczny :))) Na jesień też planuję zrobić sobie taki ale już w nieco jesiennej kolorystyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie sie tez podoba. Pozdrawiam, Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw kolorów i cała reszta też oczywiście:) warkoczyki dodają zwiewności i lekkosci:))Aż chętnie sama bym taki nosiła;))chyba muszę sobie zrobić..;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, kolorowa sukienka. Bardzo mi się podoba, wspaniale leży na sylwetce. Pozdrawiam serdecznie

    หนังผีฝรั่ง

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Dorotko sweter fantastyczny. Kolejny, na którym chcę wzorować swoje wypociny :-) Nigdy nie robiłam jeszcze swetra z tą włóczką. Pani Dorotko proszę mi powiedzieć, że jak producent zaleca użycie drutów nr 5 a Pani używa nr 7 to jak potem się ten sweter zachowuje, bo tego nie wiem. Skoro wełna to się trochę rozciągnie , ale czy dalej zachowuje swój urok. Pytanie może trochę amatorskie, ale prosiłabym o odpowiedź. Jak się pytać, to tylko mistrza. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko dzięki temu, że sweter nie ma szwów. Mogę robić na drutach 7mm jeżeli producent zaleca np.5mm. Sweter rozciągnie mi się na długość ale przy odpowiedniej ilości oczek wiem, że będzie dobry w obwodzie,
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Serdecznie dziękuję za odpowiedź. Pozdrowienia.

      Usuń
  10. Piękny👏Mam pytanie,bo wydaje mi się, że przy kapturze dodawane są oczka przy listwie? w kursiku tego nie ma stąd moje pytanie😉pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w tym swetrze dodałam przy listwie po 6 oczek z 2 stron,
      pozdrawiam

      Usuń