wtorek, 29 grudnia 2015

Czekając na śnieg -

- zimowe kolory w  włóczce  Stone Washed XL Scheepjes  - w składzie 70% bawełny połączonej z 30% akrylu. Jasna bawełniana baza jest w niej pokryta akrylowym kolorem.  Na sukienkę potrzebowałam po 1 motku  każdego  z dostępnych 11 kolorów. Robiłam na bambusowych drutach 6 mm. Włóczka i  druty bambusowe do kupienia  w  sklepie kokardka.
Zdjęcie poniżej pokazuje numery kolorów. 
Sukienka ma stronę lewą z frędzlami, których pewnie zrobię więcej bo z niektórych motków zostało mi trochę włóczki.
 Z bawełniano - akrylowej nitki robiło mi się całkiem dobrze na bambusowych drutach.  Mają one delikatnie zakończone końcówki. Robótka nie ślizga się na nich tak jak na drutach Addi ale 110 oczek dołu sukienki bardzo dobrze się na nich przerabiało. Do zrobienia rękawów na okrągło dobrze jest mieć 40cm, krótkie druty.  Gdy połączymy już tubę, będącą przodem i tyłem sukienki, z rękawami lepiej zastosować  dwie pary drutów.

22 komentarze:

  1. Pani Doroto, suknia cudowna, gratuluję.I.R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze cudowne a ja czekam na włóczkę i będę robić kolory w czerni, choć włoczka nie taka sama ale zainspirowana takim prostym ale świetnym pomysłem, stworzę i dla siebie taki, w kolejce jeszcze kilka , nie ma szans nadążyć za Panią ale za wszystkie pomysły WIELKIE DZIĘKUJĘ. Życząc aby 2016 też był pełen inspiracji pozdrawiam ciepło. M Krynica Zdrój.Ps. A u nas właśnie posypuje nieśmiało taki śnieg jak kasza manna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten efekt "sprania" na włóczce :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. So beautiful! Happy new year to you and your family!
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  5. Nastepna super produkcja, sukienka jest sliczna. Nigdy jeszcze takiej włóczki nie uzylam jaka jest w dotyku? Pozdrawiam goraco.Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka w dotyku jest bardzo miła,
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziekuje za odpowiedz, wczoraj zagladalam do sklepu Kokardka i trzeba powiedziec ze jest w czym wybierac,pani potwierdzenie o welence mi wystarczy jako potwierdzenie .Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Bardzo ciekawa włóczka - zwłaszcza w ciemniejszych odcieniach wygląda naprawdę interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, czemu to ja na to nie wpadłam! Nienawidzę robić rękawów, ale przy użyciu dwóch par drutów to wydaje się łatwiejsze :)
    A propos, ostatnio w ciuchu kupiłam małe, zakrzywione druciki. Rewelacyjne do rękawów, tylko trzeba się przyzwyczaić...
    Przy okazji - ostatnio w w/w ciuchu kupiłam dwie wiązki drutów na żyłce i zastanawiałam się, do czego mi 4 takie same. Teraz już wiem. Szczęśliwego Nowego Roku
    Urszula

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna robota ! :) Ja wciaz jestem na etapie poczatkujaceym i robie moj 3 szalik chyba juz prawie bez bledow :)))
    Wczoraj szukalam sklepu zeby zamowic wloczki i grubsze druty ,ale problem rozwiazany podalas sklep z ktorego zamowie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna sukienka, przy takiej ilości wełny będzie świetnie grzała. Kolorki świetnie dobrane, podoba mi się też odcięcie linii kolorystycznej rzędem oczek lewych. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  10. kiecka jest piekna. Tez taka chcę!!!! Napisz jak zrobić. Proszę , proszę, proszę

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech się spełnią świąteczne życzenia:
    te łatwe i trudne do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i te małe,
    te mówione głośno lub wcale.
    Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku,
    tego życzę Ci w Nowym Roku...

    OdpowiedzUsuń
  12. wauuuuu nice dress:)))
    happy new year:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z lewą stroną:-).podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka i super włóczka .Ile potrzeba motków na luźny sweter reglan w rozmiarze 38 ? Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego roku !!! Olka

    OdpowiedzUsuń
  15. Wczoraj odkryłam tego bloga i tak sobie po nim spaceruję. Zachwycające prace, podziwiam precyzję, kolory, sploty, fasony. Zrobiłam w życiu trzy swetry, trochę szalików i kilka czapek... Pooglądałam Pani dzieła i aż nabrałam chęci do kolejnych prób z drutami.
    szycienakrawedzi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Lewa strona też niczego sobie 😀

    OdpowiedzUsuń