wtorek, 1 lutego 2011

Ryż

- to prosty i ładny ścieg dziewiarski - lubię go. Od Magdy na urodziny dostałam 1kg akrylu Comfort z Interfoxu  w stalowym kolorze nr 58055 . Jeszcze raz bardzo dziękuję, bo dzięki temu mogłam zrobić ten kardigan i zużyłam dokadnie cały kilogram.
Jak wykonać kieszeń zobaczycie tu.


 Wykończenia są zrobione ściegiem ryżowym. Robiłam go z 3 połączonych ze sobą nitek Comfort z dodatkiem 1 nitki Wool Yarn Art  - kolor nr179. Wool złagodziła nieco lekki połysk akrylu i wyszedł naprawdę fajny, ciężki sweter.

6 komentarzy:

  1. Pozornie najprostsze rzeczy ( w tym wypadku - wzór) mają największą moc. A dowodem jest efektowne cudo które zrobiłaś:) Kupiłam wczoraj podobną włóczkę, może coś podobnego zrobię?Jeszcze nie przemyślałam - była okazja po 3 zł za 10dkg więc bez namysłu skorzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. Obecnie wykańczam drobiazg właśnie z tego ściegu i w szarości. Piękny sweter! Choć dla mnie jednak za dużo akrylu. Podoba mi się , że łączysz włóczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny projekt. Czy podasz szczegóły?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko, jak znajdziesz trochę wolnego czasu, to zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    P.S.Zrobiłam czapkę wg Twojego projektu, pierwsza, w której chodzę! ulubiona! napisze o tym w najbliższym poście. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne wygląda - mam nadzieję na zdjęcia całości.
    ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Właśnie znalazłam Twój blog. Na pewno będę tu zaglądać. A ja zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń