poniedziałek, 23 grudnia 2013

Freddy Krueger

i  jego sweter były wzorem dla tych męskich swetrów. Najpierw zrobiłam ten większy z 7 czerwonych  i 6 czarnych motków Nepal Drops na drutach  5 i 6mm,  razem 13 motków czyli  975 m  nitki.
Drugi mniejszy zrobiony jest na drutach 5mm 
Zużyłam na niego 5 czerwonych  i 4 czarne motki Limy Drops,  razem 9 motków czyli  828m wełnianej nitki. 
Nie lubię połączenia czerni z czerwienią, wolę czerwień łączyć ze zgniłą zielenią tak jak w oryginalnym swetrze Freddiego. Chociaż  zaczynam doceniać zalety tego połączenia. Zdecydowanie bardziej podoba mi się czerń łączona z brudną czerwienią. Taki kolor ma właśnie Nepal kolor nr 3608 określany przez producenta jako deep red, w odróżnieniu od czystej czerwieni wełny Lima kolor nr 3609.
 Z okazji Świąt Bożego Narodzenia 
życzę 
tradycyjnie radości tworzenia .

9 komentarzy:

  1. Lubisz, nie lubisz -bardzo Ci w nim ładnie ;). Wesołych Świat

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykłe-niezwykłe ;) Jeden w takie pasy chciałabym kiedyś sobie wydziergać :) Pozdrawiam życząc pięknych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt i worka prezentów pod choinką życzę:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę zdrowych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Właśnie przeglądałam Panie swetry są śliczne szczególnie ten szary:) ,marzy mi się tak wykonana sukienka w takim kolarze. A w sklepach niby pełno towaru a jednak nic. pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  7. .Witam, mam pytanie, czy pani ma ochotę zrobić sweterek na zamówienie ?, chodziło by mi o taki sweterek a'la właśnie Freddy Krueger, z tym, że pasy czerwone i ciemno zielone. Proszę o kontakt jeśli byłaby taka możliwość. GG - 4335556 lub telefon 731-258-506. Dziękuję i pozdrawiam. Ps. bardzo dobra robota.

    OdpowiedzUsuń