sobota, 10 grudnia 2011

Uwaga - Ocieplamy miasto

 i wspólnie udziergamy szal, którym opatulimy bydgoski ratusz. Szczegóły tu i tu . Ja swój pierwszy kwadrat o boku ok. 30cm już zrobiłam. Kwadraty mają być zszyte i stworzą długi, kolorowy szal. Kto z mieszkańców Bydgoszczy i okolic ma ochotę przyłączyć się do tej akcji ? Pierwsze spotkanie odbyło się w Cafe Pianola ul. Jagiellońska 2. Planowane są kolejne spotkania w dniach 14, 17, 18, 29, 30 grudnia. Organizatorzy zapraszają, a ja chętnie pomogę tym, którzy z szydełkiem i drutami jeszcze sobie nie radzą

4 komentarze:

  1. Pomysł zaczerpnięty z książki "Ketchup", co? Fajny pomysł. Najbardziej podoba mi się ten pan z drutami, pozdrawiam go serdecznie. Ciebie też

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! A dziś Mglista mi mówiła o tej akcji:-))) Ja chętnie:-))) Pozdrawiam Cię pięknie,Maja

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, jesteście niezastąpione, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mężczyzna robiący na drutach to bezcenny widok :)Powodzenia w rozkręcaniu akcji!

    OdpowiedzUsuń