wtorek, 11 stycznia 2011

Świat kobiety

                            polecają swetry doroty.

16 komentarzy:

  1. Gratuluję, a że rocznik 65 to bym w życiu nie wpadła na to!

    OdpowiedzUsuń
  2. He, he, pewnie się w druku rypnęli i miało być max 1975! ;)
    Pięknie! Promuj się i dziergaczy jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  3. toć mój prawie rocznik - a gazetki szczerze gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,gratuluję artykułu!I lecę do kiosku po gazetkę :-))) Serdecznie pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  5. No i słusznie! Jest co (i Kogo!) polecać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach ta sława!!!:)
    Świetnie niech szerzą modę na dzierganie, bo to przecież taka interesująca zabawa,a jaka satysfakcja!!!!Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!Aż kupię sobie ten numer:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje - to miło, ze dzięki Tobie promuje się dzierganie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorotko gratulacje ;) aż strach pomyśleć jak z takim rozpędem zaczynasz Nowy Rok ;) co to będzie się działo ;) zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. Słusznie prasa poleca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo Dorotko!!! Tak trzymać!!! Niech maluczcy wiedzą jaka z Ciebie zdolna bestia:-))) szkoda, że nie mogę tu kupić gazety - poproszę rodzinkę w Polsce to mi wyślą:-)ale już narobiłaś śliczności w Nowym Roku - szczerze gratuluję i podziwiam:-)))
    no, no - nie wiedziałam, że szyjesz- może coś pokażesz nam - małym robaczkom?:-)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja czytałam ten drugi artykuł :) Mile wspomnienia :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też lecę po gazetkę, i gratuluję artykułu:)

    OdpowiedzUsuń